Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Tele2 vill locka dig utanför din comfort zone

Publicerad: 19 Juni 2017, 12:32

I en ny employer branding-film vill Tele2 visa på möjligheterna att vara sig själv inom företaget.


Ämnen i artikeln:

Tele2Employer BrandingReklam

För att locka medarbetare som är redo att testa något nytt släpper Tele2 employer branding-filmen "You". Filmen anspelar på den själsliga död som kommer av att jobba inom ett företag med brist på lyhördhet och utvecklingsmöjligheter. Filmen kom till efter det värdegrundsarbete för medarbetare som Tele2 jobbat med under våren.

"Framgång och personlig utveckling nås inte alltid via ett skott i krysset, vi växer lika mycket, om inte mer, av de skott som går stolpe in, eller stolpe ut", skriver Tele2 i ett pressmeddelande.

Tele2 meddelar även att de gått över till gemensamma sociala medie-kanaler för alla deras marknader.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.