Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Tung merit för Merit

Publicerad: 4 april 2011, 11:32

Glada miner hos Involve Communication. Tillsammans med livsmedelskoncernen Axfood vann pr-byrån det prestigefulla priset för Bästa Kompetenssatsning 2010.


Merit Rodén.

Utmärkelsen delades ut under årets upplaga av Swedish Learning Awards.

Axfood och Involve Communication vann för den framgångsrika lanseringen av webbaserad kommunikation till, med och mellan sina medarbetare.

Juryns motivering:
”För en medveten satsning på utbildning av butikspersonal i en geografiskt spridd organisation, med stöd av högsta ledningen. Utbildningen har en klar koppling till vad som ger lönsamhet i affärsverksamheten och ger möjlighet till certifiering inom ett av kunskapsområdena. Ett extra plus för att det är möjligt att tävla butiker emellan – speldynamiken motiverar och skapar teamkänsla.”

– Eftersom vi ständigt strävar efter att ligga i framkant och att vara innovativa är priset ett kvitto på att vi lyckas med våra kommunikationslösningar och strategier. Vi är väldigt stolta, säger Merit Rodén, vd på Involve Communication.

Tävlingen arrangerades av Promise och Swedish Learning Association.

Involve Communication har kunder som räknas H&M, Scania, IKEA, Volvo, Stena Koncernen, Assa Abloy, Axfood, SCA och Stockholms Stad.

Magnus Helander

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.