Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Uppdrag: Uppdatera Folkuniversitetet

Publicerad: 16 mars 2012, 09:39

Från vänster: Emil Löfman, Clas Vingård, Peder Westerberg, Johan Caesar. Eva Inde saknas i bild.

Foto: Hummingbirds

Folkuniversitetet väljer Hummingbirds. Byrån vann pitchen för hela Folkuniversitets nationella verksamhet.


Ämnen i artikeln:

Hummingbirds

Kommunikationsbyrån Hummingbirds vann pitchen för Folkuniversitetet. Hummingbirds har haft Folkuniversitetet som kund lokalt sedan två-tre år tillbaka, men kommer nu arbeta med studieförbundet nationellt. Pitchen utgick ifrån att utveckla det befintliga konceptet ”Kunskap förändrar” och avgjordes av en marknadsgrupp med representanter från Folkuniversitetet.

Hummingbirds kommer alltså behålla konceptet men fokusera på att utveckla det:

– Vi kommer utveckla konceptet men addera mer mänskliga värden, säger Clas Vingård, vd och projektledare på Hummingbirds för Resume.se

Hummingbirds:
Emil Löfman:  Copy
Peder Westerberg:  CD
Johan Caesar: AD
Eva Inde: Operativ Projektledare
Clas Vingård: Projektledare

Erika Siljendal

Ämnen i artikeln:

Hummingbirds

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.