Tävling
Bästa året sedan Epic Split – så prisades svenska byråer i internationella tävlingar 2020
Publicerad: 22 januari 2021, 12:54
Prisregnet över Moldy Whopper bar Sverige fram till ett väldigt framgångsrikt tävlingsår för reklam och pr-byråer i internationella tävlingar 2020.
”Reklambyråernas guldtorka– Varför har Sverige slutat vinna?”
Så beskrev Resumé förutsättningarna inför Cannes Lions 2019.
Sveriges byråer kom då från en, relativt sätt, svag tävlingsperiod. Under Cannes Lions sista dagar räddade Forsman
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.