Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Bästa året sedan Epic Split – så prisades svenska byråer i internationella tävlingar 2020

Publicerad: 22 januari 2021, 12:54

Prisregnet över Moldy Whopper bar Sverige fram till ett väldigt framgångsrikt tävlingsår för reklam och pr-byråer i internationella tävlingar 2020.


Ämnen i artikeln:

EurobestD&ADOne ShowBurger KingIngo

”Reklambyråernas guldtorka– Varför har Sverige slutat vinna?”

Så beskrev Resumé förutsättningarna inför Cannes Lions 2019.

Sveriges byråer kom då från en, relativt sätt, svag tävlingsperiod. Under Cannes Lions sista dagar räddade Forsman

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.