Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Tävling
Publicerad: 25 Februari 2021, 13:33
Tävlingens jury leds av The Amazing Societys creative director Christina Knight.
Den 20 maj är det dags för årets Swedish Content Awards och nu presenterar branschorganisationen Swedish Content Agencies årets jury. Totalt ingår 21 branschprofiler i juryn som leds av The Amazing Societys kreativa chef Christina Knight.
Sista inlämningsdag i tävlingen är den 15 mars.
De dömer i årets SCA:
Lina Forsström, Head of CRM Coop
Rickard Berggren, Content Creative Klarna
Johnny Federley Kroneld, Enhetschef Kampanj & Events Barncancerfonden
Hanna Axelsson, Marknads & Kommunikationschef Trygghansa
Eva Lundström, Marketing & Brand Director Scandic Hotels
Nicole Kavander, Grundare All of us
Jonathan Olsson, Team Lead Native & Concept Bonnier Brand Studio
Gustav Egerstedt, Filmregissör
Elisabeth von Sydow, Content Manager & Editor-in-Chief, SAS
Emma Thorp
Linus Almqvist, Director of Marketing & Communication Ramboll
Benke Carlsson, Strategichef OTW
Christina Knight, Juryns ordförande, creative director The Amazing Society
Charlotte Henriksson, Senior Konsult Gullers Group
Gabriella Dahlstedt, COO Appelbergs
Jenny E Kaiser, CMO Visit Sweden
Oscar Johansson, CEO Glory Days
Kalle Eliason, CMO Lyko
PJ Lindqvist, Creative Director Soundtrap Spotify
Niklas Wallenberg, Content Director Telia
Linus Fremin, Creative Director Make Your Mark