Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Garbergs och Ramboll har chans att vinna Warc Awards

Publicerad: 10 juni 2021, 11:36

Warc Awards, tidigare Gunn Report, lyfter fram de kampanjer som visat mest effekt korrelerat till kreativitet. Garbergs kampanj Happy Commuter för Ramboll är det enda svenska nominerade bidraget. Vinnarna avslöjas under Cannes Lions-veckan.


Ämnen i artikeln:

GarbergsRambollCannes Lions

I samarbete Warc Awards har Cannes Lions utformat the Creative Effectiveness Ladder för att hitta ett enhetligt sätt att mäta och värdera effekten av kreativ kommunikation. Årets nominerade bidrag uppdelade i sex kategorier och i B2B är Garbergs och kampanjen Happy Commuter nominerat som ett av nio bidrag.

Vinnarna av Grand Prix, Guld, Silver och Brons kommer att presenteras den 21 juni under Cannes Lions-veckan.

Happy Commuter har tidigare under året vunnit 250 watt i 100wattaren, projektet belönades även med silver i Guldäggets pr-kategori.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

GarbergsRambollCannes Lions

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News