onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Kreatörerna som lyckats bäst. Bilden är ett montage.

Foto: Marcus Magnberg/Creative Commons.

Hela listan: Här är Sveriges mesta guldäggsvinnare 1961-2023

Resumé har granskat arbetsgrupperna bland de vinnande bidragen för att vaska fram Sveriges bästa kreatörer genom alla tider. Nära 200 personer tar plats på prestigelistan.

Publicerad: 20 april 2023, 11:37

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se

1961 startades Guldägget för att lyfta kreativ kommunikation. Tanken är att den bästa, mest nyskapande och smartaste kommunikationen ska belönas.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Guldägget 2023Sveriges KommunikationsbyråerLeon NordinBjörn StåhlAnna QvennerstedtFrank HollingworthMarknadsföring

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev