Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Lättsam tonalitet gav långsiktig effekt för Jula: "Har försökt undvika den ensamme mannen"

Publicerad: 22 april 2022, 12:52

En gedigen varumärkesplattform och ett lättare anslag än konkurrenterna bäddade för Julas vinst i 100-wattarens långsiktiga kategori. ”Det är en utbudsorienterad bransch så för oss blir den emotionella kopplingen vi försökt bygga en långsiktig lönsamhetsfråga” säger marknadschefen Jonas Järrenfors.


Ämnen i artikeln:

JulaToppnyheterGarbergs100-wattaren

Under gårdagskvällens 100-wattsgala gick Jula hem med en av de mest eftertraktade utmärkelserna – 100 watt i kategorin långsiktigt. Priset delas ut till en annonsör som under minst tre år

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.