Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Tävling
Publicerad: 12 april 2022, 07:31
Catarina Falkenhav på Kungliga Operan tog emot fjolårets vinst på distans.
Foto: Pax Engström Nyström
Arbetar du på eller med en grym marknadsavdelning som är värd att hyllas? Då är det dags att nominera till Årets Marknadsavdelning 2021. Deadline är onsdagen den 20 april.
Tävlingen Årets Marknadsavdelning syftar till att belöna organisationer som arbetar framtidsinriktat och utmärkelsen delas ut till en avdelning eller team.
Det kan till exempel handla om att ni har ställt om, skapat en framgångsrik förändring, gjort en enastående prestation eller tagit en ny position.
Nomineringsmöjligheten håller öppet till och med onsdagen den 20:e april. Här kan du anmäla ditt gäng till tävlingen.
Juryn kommer att nominera ett gäng marknadsavdelningar. Vinnaren koras sedan på eventet Framtidens Marknadsavdelning den 18 maj. Läs mer om eventet här.
Catarina Falkenhav, kommunikationschef på Kungliga Operan
Cecilia Steenberg Forsberg, Group Brand Director, Telia
Kristoffer Stenqvist, Head of Marketing, Kry
Lisa Björnberg, Global Head of Marketing Operations, Klarna
Niclas Norström, strateg, NORD DDB
Niklas Bondesson, Doktor i Marknadsföring vid Stockholms universitet & rådgivare NoA Consulting
Nils Erik Andersson Wimby, Head of Creative and Media, If*
Yasmine Winberg, juryordförande och chefredaktör Resumé
Vinnaren presenteras på eventet Framtidens Marknadsavdelning den 18 maj.