onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Tävlingen Kopparägget var aprilskämt – vill lyfta orättvisa: ”Landsortsbyråerna får stå tillbaka”

Publicerad: 6 april 2021, 11:12

Jonas Grenfeldt är digital strateg på kommunikationsbyrån Panang. Foto: Press

Reklamtävlingarna vinns ofta av prestigeuppdrag från samma byråer. Det ville kommunikationsbyrån Panang uppmärksamma med ett aprilskämt om den nya tävlingen Kopparägget, som enbart lyfter landsortsbyråer. Nu väcker aprilskämtet en riktig efterfrågan.

Ämnen i artikeln:

GuldäggetByråerSverige

JVC


En tävling som inte borde behövas. Så beskrevs kommunikationsbyrån Panangs initiativ Kopparägget – en ny reklamtävling för landsortsbyråer – i samband med att projektet presenterades i slutet på förra veckan. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev