Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Tävling

Två ord räckte – Kärnhuset tar hem månadens kampanj print

Publicerad: 24 November 2017, 14:59

Två starka ord räckte för att Kärnhuset och Fonus skulle ta hem månadens kampanj print i oktober/november-omgången. Silvret gick till Saatchi & Saatchis parodi på "Min helg" för Jeep medan bronsplatsen kneps av Oatly/F&B Factory för Oatlys senaste känga mot mjölkindustrin.


Ämnen i artikeln:

Saatchi & SaatchiOatlyF&B FactoryFonusKärnhusetMånadens Print

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.