torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Två svenska byråer prisas i Drum Awards

Publicerad: 13 november 2020, 12:46

Yo Adrian och Borg & Owilli prisas i internationella Drum Awards.

Ämnen i artikeln:

Borg & Owilli

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


När brittiska Drum Awards, där kampanjer och strategier inom content och sociala medier belönas, nu presenterar vinnarna står det klart att båda de byråer som inför tävlingen var nominerade går hem med guldmedalj i fickan.

Contentbyrån Borg & Owilli prisas för podcasten ”Essential talks” som de tog fram åt den svenska pappersjätten Essity.

Yo Adrian får dubbla guld för kampanjen ”Defy damage experiment” som de tagit fram för Joico Sweden.

Best use of a content marketing platform:

Borg & Owilli, Essity, ”Essential talks”

Best content marketing ROI/Measurementprogramme:

Yo Adrian, Joico Sweden, ”Defy damage experiment”

Best retail/E-commerce social media strategy/campaign:

Yo Adrian, Joico Sweden, ”Defy damage experiment”

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev