Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tävling

Två svenska byråer prisas i Drum Awards

Publicerad: 13 November 2020, 12:46

Yo Adrian och Borg & Owilli prisas i internationella Drum Awards.


Ämnen i artikeln:

Borg & Owilli

När brittiska Drum Awards, där kampanjer och strategier inom content och sociala medier belönas, nu presenterar vinnarna står det klart att båda de byråer som inför tävlingen var nominerade går hem med guldmedalj i fickan.

Contentbyrån Borg & Owilli prisas för podcasten ”Essential talks” som de tog fram åt den svenska pappersjätten Essity.

Yo Adrian får dubbla guld för kampanjen ”Defy damage experiment” som de tagit fram för Joico Sweden.

Best use of a content marketing platform:

Borg & Owilli, Essity, ”Essential talks”

Best content marketing ROI/Measurementprogramme:

Yo Adrian, Joico Sweden, ”Defy damage experiment”

Best retail/E-commerce social media strategy/campaign:

Yo Adrian, Joico Sweden, ”Defy damage experiment”

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Borg & Owilli

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.