Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tävling

Yo Adrian och Borg & Owilli nominerade i The Drum Awards

Publicerad: 23 oktober 2020, 07:56

”Defy Damage Experiment” för Joico är nominerade i fyra kategorier . Essity-kampanjen ”Essential Talks” har två nomineringar.

The Drum Awards har släppt årets nomineringar. Yo Adrian har fyra vinstchanser medan Borg & Owilli har tre.


Ämnen i artikeln:

Borg & Owilli

Yo Adrian är, tillsammans med kunden Joico, nominerade i fyra kategorier för bidraget ”Defy Damage Experiment”. En kampanj som tidigare har belönats i International Content Marketing Awards.  

Yo Adirans nomineringar är i dessa kategorier: 

• Best Retail Content Marketing Strategy or Campaign

• Best Content Marketing ROI/MeasurementProgramme

• Best Retail/E-Commerce Social Media Strategy/Campaign

• Best Influencer Campaign

Borg & Owilli kniper tre nomineringar:

Best use of content marketing platform (Essential Talks/Essity)

Best news/media/publishing content marketing strategy (Essential Talks/Essity)

Best public sector  (Min Passion/Post Nord)

 

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Ämnen i artikeln:

Borg & Owilli

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.