Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
TV
Publicerad: 27 augusti 2009, 12:47
Den 11:e september är det premiär för ”Kändisdjungeln”, som är en av TV4:s största satsningar i höst.
Snart börjar programmet marknadsföras med en trailer i de egna kanalerna.
Kändisdjungeln har vissa likheter med Robinson som TV4 nu också tagit över. Till skillnad från Robinson är det dock tittarna som styr handlingen. De bestämmer vilken kändis som ska göra uppdragen i programmen och vem som ska röstas bort.
Serien leds av Tilde de Paula och David Hellenius på plats i Malaysia. Kändisarna är bevakade av kameror dygnet runt i 16 dagar och programserien omfattar lika många avsnitt.
Trailern som ska locka tittare till premiären är framtagen internt på TV4 med Broken Doll som produktionsbolag.
Broken Doll
Creative Director - Brett Richards
Art Director - Roi Sabarov
Producent - Adam Wittsell
TV4
Creative Director– Ulrika Biding
Art Director – Victoria Lamppa
Copy – Helena Helsing Mork
Projektledare – Åsa Kellner
Reklamchef – Johan Fernstedt
Tobias Rydergren