Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

TV

”Härlig premiär för Böda Camping”

Publicerad: 4 november 2011, 09:04

Böda Camping-gänget.

Foto: Kanal 5

Andra säsongen av realityserien ”Böda Camping” hade 423 000 tittare i går med en rating på 5,3 procent i huvudmålgruppen 15-44 år. – En härlig premiär för Böda Camping och extra härligt förstås att det bidrog till att göra Kanal 5 till största kanal igår, säger presschefen Dan Panas.


Ämnen i artikeln:

Kanal 5

Kanal 5 var största kanal igår med en tittartidsandel på 17,7% i sin huvudmålgrupp i 15-44 år.

TV4 var tvåa med en andel på 14,2% och TV3 trea med 12,1%.  Sessa kanaler mäter tittandet i andra målgrupper.

Men klackarna i taket hos Femman denna gång, alltså.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Kanal 5

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.