Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



TV

Perfect Day har sålt sitt första format

Publicerad: 10 September 2012, 13:34

Amanda Schulman och Hannah Widell, grundare till Perfect Day.

Foto: Fredrik Thambert.

I höst lanserar mediabolaget Perfect Day sitt första tv-format. Programmet heter "Du får mig att känna" och är en del av Rosa Bandets årliga kampanj. Det första programmet visas på TV3, den 13 oktober, klockan 21.00.


Ämnen i artikeln:

Amanda SchulmanHannah WidellPerfect Day

I programmet får tittarna följa nio kvinnliga artister i förberedelserna inför Rosa Bandet galan som hålls den 31 oktober. Repetitioner blandas med intervjuer, skratt och känslor. Som final kommer alla artister framföra en låt som producerats speciellt för galan.

– Vi är nöjda med samarbetet och ser fram emot att få se det första avsnittet, säger Alexandra Myrbäck von Melen, Media Manager på Cancerfonden.

Det är Baluba står för produktionen av programmet.

De medverkande artisterna är:

Barbro "Lill-Babs" Svensson, Sonja Aldén, Linda Sundblad
Molly Sandén, Pauline, Arja Saijonmaa
Jill Johnson, Sanne Salomonsen, Alex Saidac


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.