tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Den helige Sebastian räknas som skyddshelgon mot pest och virus- sjukdomar. Martyren lär ha överlevt ett regn av pilar och blev så populär under 1440-talet att man tryckte idolbilder med honom som motiv.

40 lärdomar: Så funkar Anders Tegnell som kommunikatör

Vad du än tycker om den svenska strategin finns det ingen tvekan om att statsepidemiolog Anders Tegnell är årets intressantaste kommunikatör. Men varför, frågade vi varumärkesexperten Håkan Olofsson och han gav oss 40 svar.

Publicerad: 27 juni 2020, 06:33

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SverigebildenAnders TegnellVarumärkeVarumärkenCoronavirusetKommunikationsstrategiPR-strategiVarumärkesstrategi

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev