Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Den helige Sebastian räknas som skyddshelgon mot pest och virus- sjukdomar. Martyren lär ha överlevt ett regn av pilar och blev så populär under 1440-talet att man tryckte idolbilder med honom som motiv.

40 lärdomar: Så funkar Anders Tegnell som kommunikatör

Vad du än tycker om den svenska strategin finns det ingen tvekan om att statsepidemiolog Anders Tegnell är årets intressantaste kommunikatör. Men varför, frågade vi varumärkesexperten Håkan Olofsson och han gav oss 40 svar.

Publicerad: 27 Juni 2020, 06:33

1 Starka varumärken är förutsägbara. Oavsett om de alltid eller aldrig förändras. Tänk gärna utanför den lilla boxen, men lämna aldrig den stora. Statsepidemiolog Anders Tegnells styrka som varumärke är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KommunikationsstrategiCoronavirusetAnders TegnellVarumärkesstrategiSverigebilden

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.