Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag13.06.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

576 dagars nedstängning – så har Gröna Lund och Liseberg rustat : ”Behöver investera i marknaden”

Publicerad: 10 juni 2021, 14:35

Foto: Anders Wiklund/TT

Hur håller man liv i ett varumärke när kärnverksamheten är satt på paus? Resumé har pratat med marknadscheferna för Liseberg och Gröna Lund om budskap, kanalval, organisation och samarbeten, ”Har varit 14 månader av krishantering”, säger Lisebergs kommersiella chef Robert Arvidsson.


Ämnen i artikeln:

Gröna LundKolmårdenLisebergParks and resorts

Under pandemin har nöjesparkerna stått i fokus. Ett öppet Gröna Lund har på något sätt blivit en symbolfråga i medierna för att samhället börjar närma sig normaltillstånd. Parkerna har fått

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.