Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag12.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Anställda starkt kritiska mot ÅF:s nya varumärke: ”De slänger bort 100 år av historia”

Publicerad: 25 November 2019, 14:34

ÅF Pöyrys nya varumärke Afry ska bana väg för internationalisering och positionera bolaget som hållbart. Men enligt uppgifter till Resumé är både anställda och kunder tveksamma till namnbytet.


Ämnen i artikeln:

AfryBrand Union

För två veckor sedan avslöjade Resumé att teknikkonsultkoncernen ÅF Pöyry, tidigare ÅF, skulle lansera ett nytt varumärke där de byter namn till Afry. Namnet är en sammanslagning av ÅF och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AfryBrand Union

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.