Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Anställda starkt kritiska mot ÅF:s nya varumärke: ”De slänger bort 100 år av historia”

Publicerad: 25 november 2019, 14:34

ÅF Pöyrys nya varumärke Afry ska bana väg för internationalisering och positionera bolaget som hållbart. Men enligt uppgifter till Resumé är både anställda och kunder tveksamma till namnbytet.


Ämnen i artikeln:

AfryBrand Union

För två veckor sedan avslöjade Resumé att teknikkonsultkoncernen ÅF Pöyry, tidigare ÅF, skulle lansera ett nytt varumärke där de byter namn till Afry. Namnet är en sammanslagning av ÅF och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AfryBrand Union

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.