onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Nahir Aslan och Robert Stekovic på Lidl om strategin i kristider.

Foto: Lidl

Bolagen som stärker sitt varumärke under krisen: ”Målet är att omvända en skeptiker”

Hur lyckas man i kristider och lågkonjunktur? Resumé har talat med det varumärke som ökat mest i ekonomiska krisen om:
√ Strategier i kristid.
√ Twisten i Lidls tonalitet gav effekt.

Publicerad: 10 maj 2023, 12:29

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se

På topplistan över vilka varumärken som gjort störst förflyttning sedan lågkonjunkturen trädde i kraft, som Xtreme Insight har tagit fram på uppdrag av Resumé, hittar vi Lidl, Rusta och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LidlIngoGarbergsApohemWillysRustaAxfoodMarknadsföringReklamEkonomiVarumärkesstrategiVarumärkeVarumärken

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev