Nahir Aslan och Robert Stekovic på Lidl om strategin i kristider.
Foto: Lidl
Bolagen som stärker sitt varumärke under krisen: ”Målet är att omvända en skeptiker”
Hur lyckas man i kristider och lågkonjunktur? Resumé har talat med det varumärke som ökat mest i ekonomiska krisen om:
√ Strategier i kristid.
√ Twisten i Lidls tonalitet gav effekt.
Nellie Pilsetnek
På topplistan över vilka varumärken som gjort störst förflyttning sedan lågkonjunkturen trädde i kraft, som Xtreme Insight har tagit fram på uppdrag av Resumé, hittar vi Lidl, Rusta och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.