Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Breitling: Från gubbklockor och sexism till modernt unisexvarumärke

Publicerad: 23 Maj 2020, 06:34

Breitlings marknadschef Tim Sayler: ”Vi har fått in nya målgrupper”

(Ur arkivet) Breitling höll kanske tiden, men missade tidsandan. Innan coronakrisen var Breitlings marknadschef Tim Sayler i Sverige och berättade om varför det är viktigt att vara inkluderande.


Ämnen i artikeln:

Varumärkesbyggande

Pilot i 30-årsåldern med skäggstubb landar med sitt uppvisningsflygplan. Markpersonalen rustar fram för tankning och översyn. En ung kvinna i keps försöker fånga pilotens blick, men ser plötsligt irriterad ut

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Varumärkesbyggande

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.