Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 23 maj 2020, 06:34
Breitlings marknadschef Tim Sayler: ”Vi har fått in nya målgrupper”
Breitling höll kanske tiden, men missade tidsandan. Innan coronakrisen var Breitlings marknadschef Tim Sayler i Sverige och berättade om varför det är viktigt att vara inkluderande.
Ämnen i artikeln:
VarumärkesbyggandePilot i 30-årsåldern med skäggstubb landar med sitt uppvisningsflygplan. Markpersonalen rustar fram för tankning och översyn. En ung kvinna i keps försöker fånga pilotens blick, men ser plötsligt irriterad ut
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Varumärkesbyggande