Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Cake-grundaren: ”Design handlar inte om en särprägel – utan om att gestalta en medveten ambition”

Publicerad: 8 oktober 2021, 12:45

Cakes grundare och vd, Stefan Ytterborn.

Foto: Pressbild

Cakes varumärke är tätt sammanbundet med en affärsidé om elmotorcyklar som ska fungera bättre, hålla längre – och göra skillnad. Grundaren och vd:n Stefan Ytterborn har en lång karriär inom kommunikationsbranschen bakom sig. För Resumé berättar han om ✓ värderingsdrivet entreprenörskap ✓ vilka bolag han inspireras av ✓ den nya kampanjen som riktar sig till antitjuvjaktspatruller.


Ämnen i artikeln:

VarumärkeMarknadsstrategiHållbarhet

Svenska motorcykelmärket Cake rider på en våg av uppmärksamhet just nu.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.