Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Coronakrisen får Netonnets varumärke att lyfta

Publicerad: 22 Oktober 2020, 12:06

År 2020 uppdaterade vi elektroniken i hemmet. Och vi gjorde det gärna på distans. Det har uppdaterat Netonnets varumärke på alla nivåer.


Ämnen i artikeln:

NetOnNet

Här har Netonnet strävat på för att utveckla sin affär att sälja hemelektronik. Sedan starten 1999 har fokus legat på e-handel vilket senare kompletterats med så kallade lagerbutiker en bit

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NetOnNet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.