Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Coronaviruset slår mot Viking Line och Tallink Silja: ”Har justerat vår marknadsföring”

Publicerad: 10 mars 2020, 14:52

De senaste veckorna har vi kunnat läsa om smittspridning och kryssningsfartyg i karantän runtom i världen. Viking Line och Tallink Siljas marknadschefer ser tydligt att affären drabbas av flera avbokningar till följd av coronaviruset och lägger om strategin.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetTallink Silja LineViking Line

I förra veckan sattes ett tjugotal personer i karantän på amerikanska militärbaser sedan de insjuknat i det nya coronaviruset på kryssningsfartyget Grand Princess. Händelseutvecklingen är bara ett av flera liknande

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.