Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Curas marknadschef om nya strategin för tyngdtäcket: ”Viktigt att få igång ett kraftfullt momentum och buzz”

Publicerad: 8 november 2021, 13:02

Ökad digital närvaro, McKinsey-designade produkter och en ny varumärkesstrategi ska förändra Cura of Sweden från ett tyngdtäcke till en aktör inom sömnhälsa. För Resumé berättar bolagets CMO Peter Tiberg om de förändringar Cura of Sweden har genomfört för att ta varumärket till nästa nivå.


Ämnen i artikeln:

AnnonsörerRodolfoVarumärkesstrategi

Cura of Sweden sålt mer än 500 000 tyngdtäcken i Sverige sedan starten för fyra år sedan och under 2020 gick scale-up investeraren Verdane in som ägare. Tyngdtäcket är också

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.