Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 8 november 2021, 13:02
Ökad digital närvaro, McKinsey-designade produkter och en ny varumärkesstrategi ska förändra Cura of Sweden från ett tyngdtäcke till en aktör inom sömnhälsa. För Resumé berättar bolagets CMO Peter Tiberg om de förändringar Cura of Sweden har genomfört för att ta varumärket till nästa nivå.
Cura of Sweden sålt mer än 500 000 tyngdtäcken i Sverige sedan starten för fyra år sedan och under 2020 gick scale-up investeraren Verdane in som ägare. Tyngdtäcket är också
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.