Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Därför behöver Tre bli utmanade av en byrå igen: ”Mycket som görs är slätstruket eller sönderoptimerat”

Publicerad: 28 februari 2022, 11:38

Varmare, lite roligare och ännu mer distinkt. Tre omprövade sitt beslut att satsa helhjärtat på inhouse. För Resumé berättar marknadschefen Jim Carlberg vad det nya samarbetet med B-Reel ska leda till och hur den nya kommunikationen ska få upp företagets gillande.


Ämnen i artikeln:

TreB-ReelNyheter

Tre har sedan länge en satsat på sin inhousebyrå som i dag består av 18 personer. Enheten, som arbetar strategiskt med både Tre och Hallon, tar i princip fram all

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TreB-ReelNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.