Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Experterna: Därför går många varumärken bort sig i reaträsket

Publicerad: 11 november 2019, 14:58

På ett år har andelen som vet vad Singles Day är ökat från åtta till 26 procent. Varför ser vi så många nya readagar och hur linjerar trenden med varumärkenas fokus på hållbarhet?


Ämnen i artikeln:

Singles DayHållbarhet

I dag är det Singles Day, en dag som ursprungligen var till för att hylla livet som singel men som sedan länge växt ut till en shoppingdag med nedsatta priser.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Singles DayHållbarhet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.