Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag03.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Experterna: Därför går många varumärken bort sig i reaträsket

Publicerad: 11 November 2019, 14:58

På ett år har andelen som vet vad Singles Day är ökat från åtta till 26 procent. Varför ser vi så många nya readagar och hur linjerar trenden med varumärkenas fokus på hållbarhet?


Ämnen i artikeln:

Singles DayHållbarhet

I dag är det Singles Day, en dag som ursprungligen var till för att hylla livet som singel men som sedan länge växt ut till en shoppingdag med nedsatta priser.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Singles DayHållbarhet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.