fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Foto: Photomick

Genomgång av åtta svenska destinationsvarumärken – styrkor och svagheter

Vilken målgrupp har varumärket Göteborg? Vilket varumärkeslöfte har Gotland? Och vilka byråer samarbetar Dalarna med? Resumés magasin synar åtta svenska destinationsvarumärken i sömmarna.

Publicerad: 8 juli 2021, 12:22

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SommarVarumärkesstrategiVarumärkeUndersökning

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev