Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 5 Maj 2020, 12:19
Johan Andersson tillsammans med Cura of Swedens varumärkesambassadör Börje Salming.
Cura of Sweden har sålt 300 000 tyngdtäcken under de första ett och ett halvt åren och har investerat 110 miljoner i medieköp de senaste fem månaderna. För Resumé berättar grundaren och serieentreprenören Johan Andersson hur han tog en produkt från psykiatrin och skapade en försäljningssuccé genom en mix av tv-reklam och influencer marketing.
Ämnen i artikeln:
VarumärkesbyggandeBörje SalmingPerfect DaySociala medierVarumärkenMedieinvesteringarFoppa-tofflan, Café Au Lait, koffeinstinna energidrycker.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.