Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Varumärke

Här är H&M-bossens strategi för framtidens butik

Publicerad: 29 November 2019, 14:29

Filip Ekvall, Sverigechef på H&M.

Foto: Pressbild

Digitaliseringen har stöpt om den fysiska butikens roll och allt fler varumärken satsar på färre men värre. I samband med öppningen av H&M:s nya flaggskeppsbutik i Stockholm träffar Resumé Sverigechefen Filip Ekvall, som berättar om hur modejätten tagit fasta trenderna som formar framtidens retail. Dessutom kommenterar han de senaste årens krisrapportering.


Ämnen i artikeln:

WeekdaySvensk HandelH&M

När vår konsumtion allt starkare skiftat mot digitala plattformar har retailföretag tvingats anpassa sig genom att lägga krut på e-handeln – ofta på bekostnad av den fysiska butiken. Det gäller

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

WeekdaySvensk HandelH&M

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.