Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Stranden vid Stenshuvud nationalpark på Österlen.

Här är strategin som tar Skånes varumärke in i framtiden

År 2019 satte Skånes turistbolag en ny strategi som ska räcka fram till 2030. En strategi som gjord för att hantera coronapandemin 2020.

Publicerad: 7 juli 2021, 11:19

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Skåne är Sveriges tredje största turistdestination. Stränder, slott, kultur, bokskogar, mat, öppna landskap.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Region SkåneSommarStrategi

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.