Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Hyllad kommunikation men inget varurmärkeslyft för Burger king

Publicerad: 9 mars 2020, 14:18

Snabbmatskategorin har det i allmänhet svårt, men tredjevalet Burger king tappar mer än huvudkonkurrenterna Max och McDonalds, det visar Xtremes varumärkesundersökningar.


Ämnen i artikeln:

MaxMcDonald'sBurger King

Burger king har de senaste åren hyllats för att vara en av världens mest kreativa annonsörer. Förra året var Burger kings kommunikation världens mest prisbelönta. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MaxMcDonald'sBurger King

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.