Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Ikeas marknadschef om det nya samarbetet med Åkestam Holst: ”Kommer att bli djärvare”

Publicerad: 21 september 2021, 12:53

Helena Gouveia tillträdde som marknadschef för Ikea i Sverige i augisti 2021.

Ikea Sveriges nya marknadschef Helena Gouveia berättar att möbeljätten med Åkestam Holst som ny byrå för varumärkeskommunikation ska engagera konsumenten genom dialog och rörelser snarare än traditionella reklamkampanjer. ”Vi behöver partners som har en helhetssyn på kommunikationen”.


Ämnen i artikeln:

IkeaÅkestam Holst

Ikea genomförde en omfattande omorganisation under 2019 som mynnade ut i att marknadsföringen framöver skulle styras utifrån regionala kluster. Den dåvarande marknadschefen för Sverige, Per Stolt, valde att gå ut

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

IkeaÅkestam Holst

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.