Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 1 november 2021, 13:33
Den nya satsningen, Wear You, är en hyllning till alla typer av träningspersonligheter. ”Vi ska vara ett varumärke för alla som tränar,” säger grundaren till Icaniwill i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
KingI dag lanserar Icaniwill sin nya kampanj, Wear You, ett varumärkeskoncept utvecklat av reklambyrån King. Kampanjen är inkluderande och uppmanar mottagaren att träna – oavsett anledning. Det är en del av varumärkets breddning, som också är en förlängning av det utökade sortimentet.
– Icaniwill ska vara ett varumärke för alla som tränar, oavsett om du tränar för att bli stark, för känsla, utseende eller bara för att det är kul. Genom Wear You förmedlar vi budskapet att träning är så mycket mer än själva prestationen. Vi är otroligt stolta över konceptet och det känns kul att äntligen kunna presentera resultatet, berättar Gustaf Ollas, grundare av Icaniwill.
Kampanjen kommer gå i digitala kanaler och på sociala medier. I samband med kampanjen uppdateras även den grafiska profilen, och kampanjen kommer utvecklas i nya versioner under 2021 och 2022.
– Vi alla känner mer eller mindre igen oss i de olika karaktärerna från kampanjen. Vårt mål är att få mottagaren att känna sig inkluderad oavsett träningsform, avslutar Gustaf Ollas.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Ämnen i artikeln:
King