Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Lägereldskänslan satte sig – så skapades varumärkessuccé för Höga kusten

Höga kusten i Ångermanland bestämde sig för att bli ett varumärke med löfte om lägereldskänsla. Det blev succé och trängsel i naturreservaten. Destinationsbolagets vd Mia Karlsson berättar hur det gick till.

Publicerad: 6 juli 2021, 12:31

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

När Mia Karlsson kom till Höga Kustens Destinationsutveckling hade hon en bakgrund som bland annat marknadschef på SCA Skog Ångermanland och Modo Hockey. Hon säger sig ha förkärlek för starka

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.