Varumärke
Marie Rudolphie ska ta Identity Works till nästa nivå: ”Vi ska spetsa oss och fördjupa kundrelationer ytterligare”
Publicerad: 20 oktober 2022, 13:05
Marie Rudolphie vill arbeta långsiktigt, det har hon utrymme att göra hos Identity Works. Foto: Rasmus Enström
I går blev det känt att Marie Rudolphie tar över som vd på Identity Works, Resumé har tagit ett längre snack med henne om karriären, utmaningarna framåt och varför Sveriges största oberoende varumärkesbyrå tackar nej till anbud från riskkapitalister.
Hos Identity Works är entrén ljus och öppen, inrett i industri-inspirerad inredning och djupa grå soffor. Här sitter Marie Rudolphie som har en lång meritlista inom kommunikation och marknadsföring. Hon
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.