Varumärke
Marknadschefen försvinner när Halebop stuvar om
Publicerad: 6 april 2023, 09:36
Sophie Lokko. Foto: Pressbild
I augusti förra året presenterades Sophie Lokko som ny marknadschef för Halebop. När ägaren Telia genomför en omorganisation försvinner alla chefsroller.
Tidigare hade ansvaret för marknadsföringen legat på Johanna Sahlman som lämnade befattningen som head of Halebop strax innan årsskiftet 2021/2022 och gick vidare till titeln chief experience officer B2C på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.