lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Marknadschefen försvinner när Halebop stuvar om

Publicerad: 6 april 2023, 09:36

Sophie Lokko. Foto: Pressbild

I augusti förra året presenterades Sophie Lokko som ny marknadschef för Halebop. När ägaren Telia genomför en omorganisation försvinner alla chefsroller.

Ämnen i artikeln:

NyheterMarknadschefSophie LokkoHalebopTeliaObeyaPerfect FoolsVarumärkeVarumärken

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Tidigare hade ansvaret för marknadsföringen legat på Johanna Sahlman som lämnade befattningen som head of Halebop strax innan årsskiftet 2021/2022 och gick vidare till titeln chief experience officer B2C på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev