Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Marknadschefen om Kappahls nya utseende: ”Ett starkt signalvärde för förändring”

Publicerad: 12 augusti 2021, 07:37

Marknadschefen Madeleine Ahlström berättar om insikterna bakom Kappahls nya varumärkesstrategi, visuella identitet och logotyp: ”Får en logotyp som ligger mer i tiden och är mer internationellt och digitalt gångbar”.


Ämnen i artikeln:

KappahlLogotypLynxEye

Under 2020 minskade Kappahls totala försäljning med 14 procent, men med stora besparingar och ett antal butiksstängningar lyckades bolaget hålla uppe lönsamheten. Första halvåret 2021 har bolaget bolaget hämtat in

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KappahlLogotypLynxEye

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.