Varumärke
Marknadschefen om Kappahls nya utseende: ”Ett starkt signalvärde för förändring”
Publicerad: 12 augusti 2021, 07:37
Marknadschefen Madeleine Ahlström berättar om insikterna bakom Kappahls nya varumärkesstrategi, visuella identitet och logotyp: ”Får en logotyp som ligger mer i tiden och är mer internationellt och digitalt gångbar”.
Under 2020 minskade Kappahls totala försäljning med 14 procent, men med stora besparingar och ett antal butiksstängningar lyckades bolaget hålla uppe lönsamheten. Första halvåret 2021 har bolaget bolaget hämtat in
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.