Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Marknadschefen om Lady Gagas reklamkampanj för Klarna: ”Extremt få svenska bolag får chansen att göra detta”

Publicerad: 14 februari 2020, 16:30

Efter Snoop Dogg utmanar Klarna stelbenta traditioner med Lady Gaga för att bygga positionen i USA. För Resumé berättar betalbolagets CMO David Sandström om vad kampanjen förväntas åstadkomma och varför man behöver den här nivån av personlighet.


Ämnen i artikeln:

David SandströmKlarnaLady Gaga

Tidigare i veckan rapporterade Resumé om hur den svenska stjärnstylisten Bea Åkerlund har tagit fram två ringar för det svenska betalbolaget Klarna. Knight Finger and Unification som ska uppmanar människor

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News