Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Marknadschefen om Nordax strategi: ”Vi gör en hel del quick and dirty-grejer”

Publicerad: 21 januari 2022, 14:07

Foto: Maria Cruseman

Hanna Belander lämnade Prime för att bli marknadschef på Nordax för nästan två år sedan. Nordax kommunikation utmärker sig som spretig, men får nästan alltid impact. ”På byrå kunde jag ibland känna mig smått förtvivlad över att alla kunderna ville ha ett sånt där tajt koncept,” säger hon till Resumé.


Ämnen i artikeln:

NordaxHanna Belander

Det är nödvändigt att bråka med våra branschkollegor,” sa Hanna Belander, marknadschef på Nordax Bank efter en omgång av Månadens kampanj i kategori film. Där har Nordax skickat in

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NordaxHanna Belander

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.