Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Marknadschefen om TUI:s kampanjsatsning efter en tyst vår: ”Det vill vi signalera”

Publicerad: 28 September 2020, 13:05

TUI lanserar första kampanjen på ett halvår för att väcka reslusten, driva trafik till kanalerna och flytta användarna närmare köpet. För Resumé berättar marknadschefen Lisa Rönnberg om den förändrade prioriteringsordningen, strategin och varför de valde att trycka på start just nu.


Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsTUI

I veckan lanserar TUI kampanjen ”Välkommen till” i samarbete med Forsman & Bodenfors. Enheterna rullas ut på fyra nordiska marknader och ska efter månader av försiktighet och restriktioner återigen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsTUI

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.