Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Marknadschefens strategi när kartan för bilbranschen ritas om

Publicerad: 7 November 2019, 15:17

Robin Jacobsson blir marknadschef även för Citroën när generalagenturen KW Bruun tar över varumärket vid årsskiftet.

Foto: Getty Images

KW Bruun samlar krafterna kring Peugeot, Opel, DS och Citroën. Robin Jacobsson blir marknadschef för samtliga varumärken, som tillsammans bildar kategorins näst största annonsör. Resumé passar också på att titta närmare på relationen mellan medieinvesteringar och försäljningssiffror på bilmarknaden.


Ämnen i artikeln:

PeugeotMedieinvesteringarVolvo CarsCitroënVolkswagen

KW Bruun Autoimport är generalagentur i Sverige för bilvarumärkena Peugeot, Opel och DS och kommer vid årsskiftet ta över även Citroën. Det innebär att marknadschef Robin Jacobsson även blir marknadschef

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.