tisdag26 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Marknadschefens strategi när kartan för bilbranschen ritas om

Publicerad: 7 november 2019, 15:17

Robin Jacobsson blir marknadschef även för Citroën när generalagenturen KW Bruun tar över varumärket vid årsskiftet.

Foto: Getty Images

KW Bruun samlar krafterna kring Peugeot, Opel, DS och Citroën. Robin Jacobsson blir marknadschef för samtliga varumärken, som tillsammans bildar kategorins näst största annonsör. Resumé passar också på att titta närmare på relationen mellan medieinvesteringar och försäljningssiffror på bilmarknaden.

Ämnen i artikeln:

PeugeotCitroënVolvo CarsVolkswagenVarumärkeVarumärkenMedieinvesteringar

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


KW Bruun Autoimport är generalagentur i Sverige för bilvarumärkena Peugeot, Opel och DS och kommer vid årsskiftet ta över även Citroën. Det innebär att marknadschef Robin Jacobsson även blir marknadschef

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev