Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag23.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Marknadscheferna om sina största utmaningar och förhoppningar inför 2021

Marknadscheferna om sina största utmaningar och förhoppningar inför 2021

Resumé har pratat med åtta marknads-, kampanj- och inhousechefer om hur de ser på sina största utmaningar inför 2021, vilka trender de tror kommer att slå igenom och hur de hoppas att branschen kommer att utvecklas.

Publicerad: 4 Januari 2021, 14:29


Marika Baltscheffsky (Meds), Johnny F Kroneld (Barncancerfonden), Carola Tiberg (Netonnet), Sara Clewemar (Happy Socks), Stina Liljeqvist (Skandia), Sofia Karakatsanis Andersson (Hallon), Mimmi Arndt (Anyfin) och Jan Casserlöv (Toyota).

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.