Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Maya Delorez i ett nytt partnerskap med Voyado

Publicerad: 12 juli 2022, 12:27

Nu inleder Maya Delorez ett partnerskap med kundlojalitetsplattformen Voyado

Nu inleder Maya Delorez ett partnerskap med kundlojalitetsplattformen Voyado med ambitionen att växa ytterligare och öka omsättningen (som förra året landade på 91,5 miljoner och en vinstmarginal på 27 procent).


Ämnen i artikeln:

VarumärkenNyheter

Maya Delorez, e-handelsbolaget som gör ridsportskläder, grundades för fem år sedan av den då 20-åriga Madelene Törnblom och har uppmärksammats för sin tillväxtresa. 

– Att ta hand om relationen med vårt community har alltid varit det viktigaste hos oss på Maya Delorez. För att upprätthålla en nära relation till våra kunder jobbar vi med det mesta nhouse, till exempel vår kundservice. Men i och med att vi tydligt fortsätter växa ser vi en stor fördel med att kroka arm med externa aktörer för att upprätthålla utvecklingen framåt och effektivisera arbetet som vi gör inhouse, och det är här Voyado kommer in i bilden, säger Amanda Jacobsson, kommunikationschef Maya Delorez.

Maya Delorez har nått framgångar i Tyskland, Nederländerna och USA. Under Q2 adderades såväl franska som danska språket till hemsidan.

Genom att kroka arm med Voyado får Maya Delorez en helhetslösning där kunderna knyts samman med marknadsföring och CRM. 

- Vi är otroligt glada över att ingå ett samarbete med Maya Delorez och få inspireras av deras resa och det community de byggt upp. Partnerskapet med Maya Delorez är ännu ett kvitto på att våra kunder värderar människorna bakom – och inte bara plattformen i sig. Det är en av de delar som gör oss unika och vi är glada att de har samma uppfattning som vi, säger Malena Kirs, Marketing Manager på Voyado.

Ambitionen med partnerskap är att Maya Delorez ska stärka kundrelationerna, öka kundlojalitet ytterligare och inte minst upprätthålla deras deras starka community – som varit en stor framgångsfaktor.

Nellie Pilsetnek

Reporter

nellie.pilsetnek@resume.se

Ämnen i artikeln:

VarumärkenNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.