Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 21 november 2019, 11:29
2019 försöker Telia, Tele2, Tre och Telenor försvara sina positioner med kraftigt ökade medieinvesteringar. Resumé kartlägger utvecklingen för telekombolagen de senaste åren – känner konsumenten till deras reklam? Vilka varumärken skapar starkast lojalitet och vilka har tappat plats i medvetandet?
Innan finanskrisen 2008 kännetecknades telekommarknaden av maffiga mediebudgetar, stark närvaro i traditionella kanaler, stundtals aggressiv priskommunikation och särskiljande kommunikationskoncept som löpte över flera år. Tvisterna mellan vissa aktörer slutade inte
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.