lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Så här är det tänkt. Sommarkväll och musik som säger något om Volvos identitet. Foto: Volvo.

Megabygget där svenskarna ska uppleva varumärkets själ – vi hälsar på i Volvos miljardhem

De två Volvobolagen bygger ett 22 000 kvadratmeter stort hem för sitt varumärke bredvid Liseberg mitt i Göteborg. Resumé har tagit del av strategin för projektet där svenskarna kan förvänta sig utställningar, konferenser, evenemang, bra mat och artister.
Kostnaden landar på över en halv miljard kronor. Frågan är vad Volvobolagen får för pengarna.

Publicerad: 26 november 2022, 06:30

Billy Andersson

Göteborgs silhuett förändras. Den forna arbetarstaden med sina varv och fabriker ritas frenetiskt om till en ny urban miljö för high tech, evenemang, fastigheter i glas och betong. Förkroppsligat i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NyheterVolvoVolvo lastvagnarVolvo CarsGöteborgs stadVarumärkeVarumärken

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev