Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Mejl, interkommunikation och samarbete - så har inhousebyråerna påverkats av pandemin

Publicerad: 1 September 2020, 13:12

Coronapandemin har inneburit en ny verklighet, så även för Sveriges inhousebyråer. Resumé hörde av sig till Ica, If och Arla för att stämma av hur de påverkats.


Ämnen i artikeln:

ArlaIf SkadeförsäkringICAInhouse

Sedan flera år tillbaka har en mängd större annonsörer valt att flytta stora delar av kommunikations- och marknadsföringen innanför de egna dörrarna. Kortare ledtider, bättre varumärkeskännedom, kostnadseffektivitet och tillgång till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.