Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Mitt i mediestormen – så har Preems varumärke utvecklats

Publicerad: 14 januari 2020, 15:11

Mitt i mediestormen kring raffinaderiet i Lysekil har Preems försökt profilera sig som det hållbara alternativet. Samtidigt har man enligt Yougovs varumärkesmätningar tappat gentemot konkurrenterna.


Ämnen i artikeln:

Preem

I takt med att hållbarhetsfrågan hamnat på allas agenda har drivmedelsindustrins aktörer fört en intensiv kamp för att presentera sig själva som Det hållbara alternativet. I Sverige är Preem det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Preem

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.