onsdag29 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Nordiska utmanaren byter produktfokus mot syftesdrivet: ”Krävs mod för att stå ut”

Publicerad: 12 april 2021, 13:38

Marie Gylldorff är marketing specialist på Polarium.

Foto: Press

På drygt ett halvår har batteribolaget Incell bytt skrud och nu blivit Polarium. För Resumé berättar Marie Gylldorf, marketing specialist, om varumärkesarbetet, att inte vilja blandas ihop med incel-rörelsen och hur varumärket använder sitt nordiska arv för att nå ut globalt.

Ämnen i artikeln:

VarumärkeBellbird

Julia V. Caesar

julia.v.caesar@resume.se


Tekniktungt, generiskt och till viss del tråkig. Kommunikationen i nischade b2b-branscher har ofta en stor utmaning att engagera mottagaren. Med bland annat detta som utgångspunkt inledde energilagringsbolaget Incell en process

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev