Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Nordiska utmanaren byter produktfokus mot syftesdrivet: ”Krävs mod för att stå ut”

Publicerad: 12 april 2021, 13:38

Marie Gylldorff är marketing specialist på Polarium.

Foto: Press

På drygt ett halvår har batteribolaget Incell bytt skrud och nu blivit Polarium. För Resumé berättar Marie Gylldorf, marketing specialist, om varumärkesarbetet, att inte vilja blandas ihop med incel-rörelsen och hur varumärket använder sitt nordiska arv för att nå ut globalt.


Ämnen i artikeln:

VarumärkeBellbird

Tekniktungt, generiskt och till viss del tråkig. Kommunikationen i nischade b2b-branscher har ofta en stor utmaning att engagera mottagaren. Med bland annat detta som utgångspunkt inledde energilagringsbolaget Incell en process

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VarumärkeBellbird

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.