Varumärke
Nordiska utmanaren byter produktfokus mot syftesdrivet: ”Krävs mod för att stå ut”
Publicerad: 12 april 2021, 13:38
Marie Gylldorff är marketing specialist på Polarium.
Foto: Press
På drygt ett halvår har batteribolaget Incell bytt skrud och nu blivit Polarium. För Resumé berättar Marie Gylldorf, marketing specialist, om varumärkesarbetet, att inte vilja blandas ihop med incel-rörelsen och hur varumärket använder sitt nordiska arv för att nå ut globalt.
Tekniktungt, generiskt och till viss del tråkig. Kommunikationen i nischade b2b-branscher har ofta en stor utmaning att engagera mottagaren. Med bland annat detta som utgångspunkt inledde energilagringsbolaget Incell en process
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.