Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 21 april 2022, 13:06
James Hankins lanserade teorin om share of search för snart två år sedan.
Foto: Filip Gynnerstedt
Det nya nyckeltalet share of search har på kort tid blivit ett av marknadsföringsteoretikernas mest omdiskuterade. ”Många har svårt att ta in att grunderna i modellen är så enkel”, säger mannen bakom det, James Hankins.
Ämnen i artikeln:
Publicis GroupeDet finns en uppsättning modeller som de flesta marknadsförare får lära sig under utbildningen. Aida, Kotlers 4 P:n, Byron Sharps lagar om tillgänglighet, varumärken som har en högre share of
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Publicis Groupe